Diploma in Hotel Management

Course overview

Statistics
Qualification Diploma 3 (D3)
Study mode Full-time
Durasi 2 years
Intakes November, Juni
Tuition (Local students) Rp 59.797.885
Tuition (Foreign students) Rp 104.646.300
Advertisement

About

-

Admissions

Intakes

Fees

Tuition

Rp 59.797.885
Local students
Rp 104.646.300
Foreign students

Estimated cost as reported by the Institution.

Application

Rp 339.760
Local students
Rp 2.038.564
Foreign students

Student Visa

Rp 8.154.257
Foreign students

Every effort has been made to ensure that information contained in this website is correct. Changes to any aspects of the programmes may be made from time to time due to unforeseeable circumstances beyond our control and the Institution and EasyUni reserve the right to make amendments to any information contained in this website without prior notice. The Institution and EasyUni accept no liability for any loss or damage arising from any use or misuse of or reliance on any information contained in this website.

Entry Requirements

  • SPM dengan 3 credit di subjek yang relevan dan sebuah Pass di English Language
  • O-Level dengan 3 Grade C di subjek yang relevan dan Grade E di English Language
  • UEC dengan 3 Grade B di subjek yang relevan termasuk Grade C di English Language
  • Sertifikat yang relevan

**  Grade C ke atas pada AELE0364 English Language (119 Level) yang dibuat oleh TAR UC bisa diterima untuk memenuhi persyaratan bahasa Inggris para pendaftar yang ‘fail’ dalam English di SPM/O Level/UEC Level.

*Siswa dengan 3-4 credit untuk subjek yang berhubungan pada SPM/Grade C di 3-4 subjek yang berhubungan pada O level bisa dipertimbangkan untuk program Diploma yang ditawarkan di Kampus Cabang Perak, Johor, Fakultas Cabang
Pahang dan Sabah.

Curriculum

Program ini dirancang untuk memberikan para siswa keahlian operasional dan teknikan yang komprehensif untuk karir yang sukses di industri perhotelan. Penekanan khusus terletak pada operasi perhotelan, keahlian pelanggan, komunikasi, dan keragamanan budaya. Oleh karena itu, para siswa akan diberikan kesempatan belajar yang mengkombinasikan teori dan praktek di mana mereka melatih keahlian mereka dan mendapatkan wawasan dan pengetahuan dari simulasi lingkungan perhotelan.

This website uses cookies to ensure you get the best experience. By using this site, you acknowledge that you have read and understand our Cookie Policy , Privacy Statement and Terms & Conditions .

Maximum 6 courses for comparison!

Chat on WhatsApp

Courses selected for comparison